باز خرید شدن یا نشدن بیمه عمر به هنر شبکه فروش بستگی دارد

یک کارشناس و مشاور بیمه عمر، معتقد است که میزان فروش بیمه‌نامه عمر و باز خرید شدن آن به هنر شبکه فروش شرکت‌های بیمه‌ای بستگی دارد.

حمید امامی، در پاسخ به این پرسش که ” با توجه به شرایط کرونا آیا ممکن است که بازخرید بیمه نامه های عمر افزایش یابد، گفت: این امر بستگی به ذهنیت  مشتری و فروشنده دارد.
وی بیان کرد: برعکس این نظر که عده ای بیمه نامه عمر را یک کالای لوکس می دانند، بیمه نامه عمر در اولویت اول زندگی انسان ها قرار داشته و یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه است و زمانی که فروشنده بیمه عمر بر این باور باشد، بیمه گذاری را که برای بازخرید مراجعه کرده راضی به نگهداری و قوی تر کردن بیمه نامه در این شرایط می کند.

امامی، معتقد است که یک فروشنده بیمه عمر باید نگاه حمایتی به  مشتری داشته باشد و نقش مشاور مالی و بیمه ای را برای بیمه گذار( مشتری) ایفا کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *